Bc. Kateřina Sušická
Diplomová práce
Etická dimenze podnikání
Ethics dimension of business
Anotace:
Dodržování etických pravidel může pomoci dnešním společnostem k tomu, aby byly úspěšnými a prosperovali. Integrace etiky do podnikatelské praxe je aktuální problematikou mnoha společností. K zavádění etiky do podnikatelské praxe se využívají etické metody řízení. Jedním z předpokladů úspěšné organizace je vypracování a následné dodržování etického kodexu. Teoreticko-metodologická část práce se zaměřuje …víceAbstract:
Application of ethnical rules can help present companies to be succesful and to thrive. The integration of ethics to the entrepreneurial practise is an actual issue of many companies. The most important is to identify all employees of the company with their ethical principles. The Ethics is introduced to the entrepreneurial practise by ethical methods and instruments. Therefore it is important to word …víceKlíčová slova
Kultura podniková kultura podniková strategie motivace etické principy etické metody řízení etický kodex podnikový kodex mobing etický vzor. Culture corporate culture corporate strategy motivation principles of ethics ethics methods of mangement code of ethics corporational code ethics standard.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gp5yh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Jiří Horký
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Readiness of Indian Industry to Implement the Principles of Industry 4.0
Rupam Pradhan Pradhan -
Podniková kultura v hotelovém průmyslu
Veronika Stránská -
Podniková kultura ve službách
Marek Gardáš -
Firemní etika a kultura hotelového managementu
Jakub Jánský -
Podniková kultura společnosti Dobrá značka
Šárka Holubová -
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Adéla Vodvářková -
Podniková kultura firem
Václav Šámal -
Podniková etika a její odpovědnost
Jana Moulisová