Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective – Bc. Adéla Dvořáková
Bc. Adéla Dvořáková
Diplomová práce
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání pohledu žáků druhého stupně základního vzdělávání na výhody metody CLIL vhodinách zeměpisu, chemie a matematiky v kombinaci s anglickým jazykem. Teoretická část pojednává o metodice, která je potřebná na tvorbu plánů hodin, zdůrazňuje roli kvalifikovaného učitele metody CLIL a v neposlední řadě popisuje potenciální výhody i případná úskalí, která jsou spojená …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on examining lower-secondary pupils' perspectives concerning the advantages of CLIL within the domains of Geography, Chemistry, and Mathematics combined with the English language. The theoretical part outlines the methodology necessary to design lesson plans, highlights the role of a qualified CLIL teacher, and finally portrays potential benefits and inherent pitfalls associated …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tia3t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Šárka Cox
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Ohrožené, zvláště chráněné a invazní druhy živočichů v CHKO Broumovsko a jejich didaktické využití ve výuce přírodopisu na 2. stupni ZŠ
Andrea Vojtěchová -
Přítomnost idiomů v učebnicích angličtiny pro druhý stupeň základních škol a dospělé začátečníky: analýza učebnic
Zuzana Kučerová -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová