Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective – Bc. Adéla Dvořáková
Bc. Adéla Dvořáková
Master's thesis
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání pohledu žáků druhého stupně základního vzdělávání na výhody metody CLIL vhodinách zeměpisu, chemie a matematiky v kombinaci s anglickým jazykem. Teoretická část pojednává o metodice, která je potřebná na tvorbu plánů hodin, zdůrazňuje roli kvalifikovaného učitele metody CLIL a v neposlední řadě popisuje potenciální výhody i případná úskalí, která jsou spojená …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on examining lower-secondary pupils' perspectives concerning the advantages of CLIL within the domains of Geography, Chemistry, and Mathematics combined with the English language. The theoretical part outlines the methodology necessary to design lesson plans, highlights the role of a qualified CLIL teacher, and finally portrays potential benefits and inherent pitfalls associated …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tia3t/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Šárka Cox
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Lower Secondary School English Language Teacher Training
Theses on a related topic
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Ohrožené, zvláště chráněné a invazní druhy živočichů v CHKO Broumovsko a jejich didaktické využití ve výuce přírodopisu na 2. stupni ZŠ
Andrea Vojtěchová -
Přítomnost idiomů v učebnicích angličtiny pro druhý stupeň základních škol a dospělé začátečníky: analýza učebnic
Zuzana Kučerová -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová