Společenská odpovědnost malých a středních podniků – Bc. Vladimír Zeman
Bc. Vladimír Zeman
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost malých a středních podniků
Corporate social responsibility of small and mid-scale enterprises
Anotace:
Společenská odpovědnost firem (CSR) je téma, o které by se mělo zajímat čím dál tím víc podniků a osob. V České republice si tento pojem osvojily spíše velké podniky, které mají větší zisky a mohou si spíše dovolit investovat do zaměstnanců, zákazníků, dodavatelů nebo životního prostředí. V této bakalářské práci se zaměřuji právě na kategorii podniků s nízkým počtem zaměstnanců a to jsou malé a střední …víceAbstract:
Corporate social responsibility (CSR) is a topic which should be of interest to more and more businesses and individuals. In the Czech Republic, rather large companies have adopted this concept as they have greater profits and they can afford to invest more money in employees, costumers, suppliers or the environment. However, in this bachelor thesis I address the category of businesses with low number …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v75x6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lenka Sedláčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić