Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie – Michal Marek
Michal Marek
Bachelor's thesis
Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie
Promotion of an Energy Drink Through Digital Influencers During the Coronavirus Pandemic
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o problematice propagace energetického nápoje. Propagace probíhá skrze digitální influencery a děje se tak během světové pandemie virového onemocnění SARS-CoV-2, také známé jako Covid-19. Tato pandemie ovlivnila klasickou propagaci a také chování spotřebitelů, proto se práce snaží pojednávat o propagaci v digitálním světě skrze digitální influencery.Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of energy drink promotion. Propagation takes place through digital influencers during the global pandemic of the SARS-CoV-2 viral disease, also known as Covid-19. This pandemic has influenced classical promotion and also consumer behavior, so the work tries to discuss promotion in the digital world through digital influencers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAREK, Michal. \textit{Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/kff6uh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Marek, Michal. Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové propagace pro Farmu pod kopcem
Hana Talácková -
Marketingová propagace a distribuce jednotlivých titulů ve společnosti Bontonfilm, a. s.
Veronika Zajaczová -
Návrh propagace pro portál Knihovny.cz
Tereza Veletová -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Digitální manipulace ve vizuální propagaci: Skepticismus a důvěra v marketingová sdělení
Vendula Hlinomazová -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Influencer marketing
Bára Dvorská