Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích – Adéla Magdálková
Adéla Magdálková
Bachelor's thesis
Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích
Analysis of Marketing Tools to Increase Seniors' Protection on Shopping Events
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje marketingové nástroje s cílem zvýšení ochrany seniorů na předváděcích akcích. Teoretická část práce pojednává o marketingovém mixu, nákupním chování a cíleném marketingu. Důraz je kladen na rozbor marketingových nástrojů v oblasti předváděcích akcí. Praktická část je zaměřena na charakteristiku vybraných společností zabývající se prodejem výrobků a služeb na předváděcích …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis was analyzes of marketing tools to increase protection for seniors on demonstrations. The theoretical part treats about marketing mix, shopping beha-vior and targeted marketing. Emphasis was placed on the analysis of marketing tools in the demonstrations. The practical part was focused on the characteristics of selected companies focused in selling products and services …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Accessible from:: 15. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAGDÁLKOVÁ, Adéla. \textit{Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/kfivdn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Magdálková, Adéla. Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira -
Segmentace zákazníků cestovních kanceláří
Linda Machová -
Segmentace spotřebitelského trhu a její využití ve společnosti XY
Klára Fritsche -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků jako předpoklad úspěšného umístění produktu konkrétního podnikatelského subjektu
Markéta Dlouhá -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Eva Šťastná -
Předváděcí akce očima seniorů
Tereza Skládalová -
Předváděcí akce a ochrana zvláště ohrožených skupin spotřebitelů
Barbora Sobotková