Bc. Patrícia Dubovská

Master's thesis

Komunikační strategie pro vznikající značku modulárního nábytku

Communication Strategy for an Emerging Brand of Modular Furniture
Abstract:
Úlohou diplomovej práce je navrhnutie komunikačnej stratégie pre vznikajúcu značku modulárneho nábytku. Cieľom práce je na základe teoretických poznatkov analyzovať trh a konkurenciu na trhu nábytku v Českej republike, a na základe výsledkov analýz vytvoriť vhodnú komunikačnú stratégiu. Práca pozostáva z teoretickej, praktickej a projektovej časti. V teoretickej časti sú definované pojmy súvisiace …more
Abstract:
The purpose of the master's thesis is to design a communication strategy for an emerging brand of modular furniture. The thesis aims to analyse the market and competition in the furniture market in the Czech Republic based on theoretical knowledge and to create a relevant communication strategy based on the results of the analysis. The thesis consists of theoretical, analytical, and project parts. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dubovská, Patrícia. Komunikační strategie pro vznikající značku modulárního nábytku. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications