Komunikační strategie pro vznikající značku modulárního nábytku – Bc. Patrícia Dubovská
Bc. Patrícia Dubovská
Master's thesis
Komunikační strategie pro vznikající značku modulárního nábytku
Communication Strategy for an Emerging Brand of Modular Furniture
Abstract:
Úlohou diplomovej práce je navrhnutie komunikačnej stratégie pre vznikajúcu značku modulárneho nábytku. Cieľom práce je na základe teoretických poznatkov analyzovať trh a konkurenciu na trhu nábytku v Českej republike, a na základe výsledkov analýz vytvoriť vhodnú komunikačnú stratégiu. Práca pozostáva z teoretickej, praktickej a projektovej časti. V teoretickej časti sú definované pojmy súvisiace …moreAbstract:
The purpose of the master's thesis is to design a communication strategy for an emerging brand of modular furniture. The thesis aims to analyse the market and competition in the furniture market in the Czech Republic based on theoretical knowledge and to create a relevant communication strategy based on the results of the analysis. The thesis consists of theoretical, analytical, and project parts. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUBOVSKÁ, Patrícia. \textit{Komunikační strategie pro vznikající značku modulárního nábytku}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/kfq0qo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dubovská, Patrícia. Komunikační strategie pro vznikající značku modulárního nábytku. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Marketingová komunikace značky Malai
Veronika Sotáková -
Stratégia marketingovej komunikácie Obchodne podnikateľskej fakulty
Erika Žitniaková -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingová stratégia náboženského zoskupenia Hare Krishna na Slovensku
Michaela Eliášová -
Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA
David Řeřicha -
Tvorba marketingového mixu pro e-shop
Monika Rektoříková -
On-line marketing e-shopů.
Jan Velcl