Způsoby vedení reflexe v hodinách výtvarné výchovy – Mgr. Hana SKÁLOVÁ
Mgr. Hana SKÁLOVÁ
Rigorózní práce
Způsoby vedení reflexe v hodinách výtvarné výchovy
Reflection in teaching of art education
Anotace:
Způsoby vedení reflexe v hodinách výtvarné výchovyAbstract:
Reflection in teaching of art education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKÁLOVÁ, Hana. Způsoby vedení reflexe v hodinách výtvarné výchovy. Olomouc, 2020. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Emoce ve výtvarném pojetí
Hana Janoušková -
Emoce ve výtvarné tvorbě s využitím multimédii
Kateřina PECKOVÁ -
Emoce v dětském výtvarném projevu
Hana SKÁLOVÁ -
Reflexe osobního tématu mateřství v kontextu současného výtvarného umění a možnosti zprostředkování ve výuce výtvarné výchovy
Šárka KOZÁKOVÁ -
Emoce v obrazech psychiatrických pacientů
Jana HEIDINGEROVÁ -
Komunikační funkce ve výuce češtiny jako druhého jazyka a jejich reflexe ve vybraných učeních materiálech
Dominika HASALOVÁ -
Motiv džungle: rostlinný námět v malířství v současném umění a reflexe ve výtvarné výchově
Martina TESAŘOVÁ -
Vojna E. F. Buriana - soudobá reflexe ve vztahu ke studentské inscenaci
Ivana Nikolić
Název
Vložil
Vloženo
Práva