Bc. Tereza Voborská

Diplomová práce

Propagace hudebních festivalů v České republice

Promotion of music festivals in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se především zabývá propagací hudebních festivalů a komunikačními kanály, které jsou pro tyto účely využívány. V teoretické části jsou zmíněny pojmy event marketing či hudební festival, které jsou pro pochopení této práce klíčové. Mimo jiné je zde teoreticky vysvětlen marketingový mix 4P a komunikační mix hudebních festivalů. V druhé části, praktické, došlo k analýze vybraného festivalu …více
Abstract:
The diploma thesis mainly focuses on the promotion of music festivals and communication channels that are used for the promotion. The theoretical part mentions the concepts of event marketing or music festival, which are necessary for understanding this thesis. Among other things, the marketing mix of 4P and the communication mix of music festivals are theoretically explained here. In the second part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní