Propagace hudebních festivalů v České republice – Bc. Tereza Voborská
Bc. Tereza Voborská
Diplomová práce
Propagace hudebních festivalů v České republice
Promotion of music festivals in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se především zabývá propagací hudebních festivalů a komunikačními kanály, které jsou pro tyto účely využívány. V teoretické části jsou zmíněny pojmy event marketing či hudební festival, které jsou pro pochopení této práce klíčové. Mimo jiné je zde teoreticky vysvětlen marketingový mix 4P a komunikační mix hudebních festivalů. V druhé části, praktické, došlo k analýze vybraného festivalu …víceAbstract:
The diploma thesis mainly focuses on the promotion of music festivals and communication channels that are used for the promotion. The theoretical part mentions the concepts of event marketing or music festival, which are necessary for understanding this thesis. Among other things, the marketing mix of 4P and the communication mix of music festivals are theoretically explained here. In the second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/famj9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić