Bc. Lucia Javorská

Diplomová práce

Marketing v praxi řízení podniků

Marketing management in corporate governance
Abstract:
This thesis deals with an overall view of marketing the practice of a particular hotel. The main objective of the research was to identify the strengths and weaknesses of the offered services, evaluate them and offer comprehensive proposals for their improvement. Selected issue is in terms of the further development of any undertaking very actual.. To achieve the objective of hypotheses have been identified …více
Abstract:
Uvedená diplomová práca sa zaoberá celkovým pohľadom na marketing v praxi konkrétneho hotela. Hlavným cieľom výskumu bolo identifikovať silné a slabé stránky ponúkaných služieb hotela, vyhodnotiť ich a ponúknuť ucelené návrhy na ich zlepšenie. Vybraná téma je z pohľadu ďalšieho rozvoja akéhokoľvek podniku veľmi aktuálna. Pri spracovávaní diplomovej práce som vychádzala z teoretických poznatkov získaných …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze