Jak začít podnikat s využitím státních programů podpory malého a středního podnikání – Ing. Alena Dalecká
Ing. Alena Dalecká
Bakalářská práce
Jak začít podnikat s využitím státních programů podpory malého a středního podnikání
How to go in business with using national programs of support in sphere of small and medium business
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá shrnutím nejdůležitějších poznatků, které by měl zakladatel nového malého nebo středního podniku vědět, pokud k založení hodlá využít některého programu ze státní podpory malého a středního podnikání. Práce může sloužit jako pomůcka pro laiky, kteří se v podnikatelském světě málo orientují, ale rádi by také vstoupili na trh se svým know-how. Náplní realizační části je …víceAbstract:
This bachelor work is dealing with summary of the most important findings, which a founder of a small or medium-sized company shall know, if they wants to utilize some of the programs from the national support of small and medium-sized businesses. The work can be used as an aid for non-specialists, who are little oriented in the business world, but they would like to enter the market with their know …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ux8sr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Martina Sedláková
- Oponent: Ing. Jitka Hašková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises in the area of employee engagement with regards to the employees’ age
Roxana-Anka Hinzmann -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV