David Storm
Bakalářská práce
Venture kapitál v herním průmyslu
Venture capital in gaming industry
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá venture kapitálem, jako možným zdrojem pro zafinancování začínajícího subjektu podnikajícího v herním průmyslu. V práci je navržen postup pro získání a následné využití venture kapitálové investice, z pohledu herního studia. Součástí práce je analýza konkrétních společností, které se na území České republiky věnují hernímu vývoji.Abstract:
The bachelor's thesis applies to venture capital, as a way how to finance a start-up business in the gaming industry. The thesis suggests a procedure for acquiring and using a venture capital investment, from the point of view of the game developer. Part of the thesis is an analysis of a specific companies, that belongs to gaming industry in the Czech Republic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Leopold Tanner, MSc MBA
- Oponent: Štěpán Novotný, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Development process of a successful indie game
Dennis Fischer -
Scalable Mobile Game Architecture: Design and Development
Volodymyr Pukha -
Venture kapitál v herním průmyslu
Martin Hynek -
Effectiveness of venture capital investments into start-up companies within ICT industry
Lucie Chlebiková -
Venture kapitál v herním průmyslu
Martin Hynek -
Vývoj marketingových strategií v herním průmyslu
Lukáš Hamouz -
Porovnání 3D grafických softwarů pro herní průmysl
Sarah Štědronská -
Historie a vývoj herního průmyslu
Roberto Jalloul