Analýza chování spotřebitelů na trhu vegetariánských produktů – Žaneta Maturová
Žaneta Maturová
Master's thesis
Analýza chování spotřebitelů na trhu vegetariánských produktů
Consumer Behaviour Analysis on the Vegetarian Products Market
Abstract:
Tématem této diplomové práce je analýza chování spotřebitelů na trhu vegetariánských produktů. Cílem práce je navrhnout a vytvořit doporučení pro zlepšení produktů, komunikace a distribuční politiky vegetariánského trhu, které se odvíjí od nákupního chování spotřebitelů a postojů vegetariánů z generace X a Y na trhu vegetariánských produktů, a srovnání tohoto nákupního chování mezi spotřebiteli z České …moreAbstract:
The topic of this thesis is Consumer Behaviour Analysis on the Vegetarian Products Market. The aim of this work is to propose and develop recommendations for product improvement, communication and distribution policy of vegetarian market, which is based on consumer buying behavior and the attitudes of vegetarians from the generations X and Y on the market of vegetarian products and the comparison of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/135607
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Jana Hodulová
- Reader: Hana Hovancová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATUROVÁ, Žaneta. \textit{Analýza chování spotřebitelů na trhu vegetariánských produktů}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Available from: https://theses.cz/id/kgagvf/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Monopolistická konkurence v daném segmentu trhu
Martin Schuster -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Shluková analýza
Tereza Grúzová -
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
Lukáš Pastorek -
Shluková analýza demografických ukazatelů krajů České republiky
Jakub Ešner -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová