Analýza chování spotřebitelů na trhu vegetariánských produktů – Žaneta Maturová
Žaneta Maturová
Diplomová práce
Analýza chování spotřebitelů na trhu vegetariánských produktů
Consumer Behaviour Analysis on the Vegetarian Products Market
Anotace:
Tématem této diplomové práce je analýza chování spotřebitelů na trhu vegetariánských produktů. Cílem práce je navrhnout a vytvořit doporučení pro zlepšení produktů, komunikace a distribuční politiky vegetariánského trhu, které se odvíjí od nákupního chování spotřebitelů a postojů vegetariánů z generace X a Y na trhu vegetariánských produktů, a srovnání tohoto nákupního chování mezi spotřebiteli z České …víceAbstract:
The topic of this thesis is Consumer Behaviour Analysis on the Vegetarian Products Market. The aim of this work is to propose and develop recommendations for product improvement, communication and distribution policy of vegetarian market, which is based on consumer buying behavior and the attitudes of vegetarians from the generations X and Y on the market of vegetarian products and the comparison of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135607
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Jana Hodulová
- Oponent: Hana Hovancová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Monopolistická konkurence v daném segmentu trhu
Martin Schuster -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Shluková analýza
Tereza Grúzová -
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
Lukáš Pastorek -
Shluková analýza demografických ukazatelů krajů České republiky
Jakub Ešner -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová