Hodnocení a poskytování zpětné vazby učitelem ruského jazyka žákům se SVP během distanční výuky. – Bc. Klára Pohlová
Bc. Klára Pohlová
Diplomová práce
Hodnocení a poskytování zpětné vazby učitelem ruského jazyka žákům se SVP během distanční výuky.
Assessment and Providing Feedback to Pupils with Special Educational Needs by a Russian Teacher During Distance Education.
Anotace:
Diplomová práce se prostřednictvím případové studie zaměřuje na hodnocení a zpětnou vazbu žákům se speciálními vzdělávacími potřebami učitelem ruského jazyka na druhém stupni vybrané základní školy během distanční výuky. Cílem práce bylo zjistit a objasnit, jakým způsobem učitel ruského jazyka využívá hodnocení a zpětnou vazbu k učení žákům se SVP. Práce je rozdělena do dvou hlavních celků. Teoretická …víceAbstract:
The thesis is about the evaluation and feedback to pupils with special educational needs (SEN) by a teacher of a selected lower secondary school’s Russian language during the distance learning through a case study. The thesis aims to find out and clarify, how the teacher of the Russian language uses evaluation and feedback to pupils with SEN. The thesis is divided into two main parts. The theoretical …víceKlíčová slova
Ruský jazyk podpůrná opatření individuální vzdělávací plán hodnocení výsledků žáka zpětná vazba učitel žáci se speciálními vzdělávacími potřebami distanční výuka. Russian language support measures individualized education programme assessment feedback teacher pupils with special educational needs distance education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/flxxg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství ruského jazyka pro základní školy / Učitelství ruského jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA