Aktivizační metody použité v matematice na 1. stupni ZŠ – Valerie ŠÁMALOVÁ
Valerie ŠÁMALOVÁ
Master's thesis
Aktivizační metody použité v matematice na 1. stupni ZŠ
Activation methods used in mathematics at the first grade of elementary school
Anotácia:
Cílem diplomové práce je představit a ukázat praktické použití aktivizačních metod ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část diplomové práce se věnuje teoretickému pojetí aktivizačních metod. Autorka v práci charakterizuje aktivizační metody, jejichž zařazení a použití v rámci výuky matematiky. Uvede výhody a nevýhody jejich užití. V druhé části diplomové …viacAbstract:
Dissertation is divided into two parts. The first part deals about theory teaching methods. In thesis are characterized classical, complex and activation methods. It includes their positive and negative aspects. The second part deals activation methods used in mathematics at the first grade of elementary school. The last chapter includes five didactic games and five problem tasks.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Lukáš Honzík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠÁMALOVÁ, Valerie. Aktivizační metody použité v matematice na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Výuka kritického myšlení: srovnávací studie
Gloria Gupta -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků středních pedagogických škol ve výuce vybraných předmětů
Iveta ČÍŽOVÁ -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy
Eva ŘÍHOVÁ -
Výuka kritického myšlení na středních zdravotnických školách
Kateřina PINĎÁKOVÁ -
Výuka kritického myšlení na příkladu rusko-ukrajinských vztahů
Vojtěch HOLZEPL -
Výuka kritického myšlení žáků středních škol
Petr Mazálek -
Metoda event studies a její využití na finančních trzích
Andrea Letochová -
Controlling jako metoda a nástroj řízení malého a středního podniku
Irina Ryabtseva