Inovace produktové řady vybrané firmy a její komunikace se spotřebitelem v ČR – Bc. Tereza Dvořáková
Bc. Tereza Dvořáková
Bakalářská práce
Inovace produktové řady vybrané firmy a její komunikace se spotřebitelem v ČR
Product Range Inovation of Chosen Company and Communication With Consumer in CR
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Inovace produktové řady vybrané firmy a její komunikace se spotřebitelem v ČR” je analyzovat úlohu brandingu a šíři produktové řady vybrané firmy, jakožto nástroje sloužícího k prosazení firmy na trhu. Práce analyzuje postavení vybrané firmy na trhu a výsledky marketingového výzkumu realizovaného pro posouzení rozšíření produktové řady a zpracování její cenové, distribuční i …víceAbstract:
The goal of the above bachelor’s work “Product Range Innovation of Chosen Company and its Communication with Consumer in the CR” is to analyze a role of branding and wide product range of chosen company as a tool to break through on the market. The work analyzes position of chosen company and results of marketing research to evaluate enlarging product range and its price, distribution and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/y6sfp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Mgr. Eva Krumpholcová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Návrh komunikační strategie pro branding stavební společnosti
Simona Lašáková -
Komunikační strategie pro elektronický obchod
Denisa Hanušová -
Komunikační strategie Samoobslužné prádelny
Gabriela JEDINÁKOVÁ -
Komunikační strategie při náboru studentů
Nikola Vrtišková -
Komunikační strategie územně samosprávných celků.
Karolina FRIC -
Virální marketing komunikační strategie firmy.
Anna Šedová -
Strategie rozvoje firmy
Jiří Pospěch