Bc. Tereza Dvořáková

Bakalářská práce

Inovace produktové řady vybrané firmy a její komunikace se spotřebitelem v ČR

Product Range Inovation of Chosen Company and Communication With Consumer in CR
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Inovace produktové řady vybrané firmy a její komunikace se spotřebitelem v ČR” je analyzovat úlohu brandingu a šíři produktové řady vybrané firmy, jakožto nástroje sloužícího k prosazení firmy na trhu. Práce analyzuje postavení vybrané firmy na trhu a výsledky marketingového výzkumu realizovaného pro posouzení rozšíření produktové řady a zpracování její cenové, distribuční i …více
Abstract:
The goal of the above bachelor’s work “Product Range Innovation of Chosen Company and its Communication with Consumer in the CR” is to analyze a role of branding and wide product range of chosen company as a tool to break through on the market. The work analyzes position of chosen company and results of marketing research to evaluate enlarging product range and its price, distribution and communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Mgr. Eva Krumpholcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání