Rozvoj kompetencí budoucích učitelů ke spolupráci s dalšími aktéry edukačního procesu v rámci pregraduální přípravy – Simona LEŠKOVÁ
Simona LEŠKOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj kompetencí budoucích učitelů ke spolupráci s dalšími aktéry edukačního procesu v rámci pregraduální přípravy
Development of competencies of future teachers to cooperate with other actors of the educational process in undergraduate training
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem Rozvoje kompetencí budoucích učitelů ke spolupráci s dalšími aktéry edukačního procesu v rámci pregraduální přípravy. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji charakteristice začínajícího učitele, významu spolupráce ve vzdělávání, interakcí pedagogických pracovníků, pregraduální přípravou učitele a kompetencemi, které přispívají …víceAbstract:
This thesis deals with the topic of the developing future teachers' competencies for collaboration with other actors in the educational process within the framework of undergraduate training. It is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part, I focus on the characteristics of a beginning teachers, the importance of collaboration in education, interactions among educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marie Najmonová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEŠKOVÁ, Simona. \textit{Rozvoj kompetencí budoucích učitelů ke spolupráci s dalšími aktéry edukačního procesu v rámci pregraduální přípravy}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/kgeown/.
Jak správně citovat práci
LEŠKOVÁ, Simona. Rozvoj kompetencí budoucích učitelů ke spolupráci s dalšími aktéry edukačního procesu v rámci pregraduální přípravy. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Pregraduální příprava a vstup do profese z pohledu začínajícího učitele
Monika Klušáková -
Pregraduální příprava učitelů a jejich představy o budoucí profesi
Romana SVĚTLÁKOVÁ -
Pregraduální příprava učitele 1. stupně základní školy na dyslektického žáka
Lucie SMĚTÁKOVÁ -
Pregraduální příprava pedagogů prostřednictvím sebezkušenostní výuky
Veronika BORSKÁ -
Nová podoba praxí v pregraduální přípravě učitelů
Vendula MAHROVÁ -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
POSTOJE SPECIÁLNÍCH PEDAGOGŮ VE ŠKOLSKÝCH PORADENSKÝCH ZAŘÍZENÍCH V PLZEŇSKÉM KRAJI K INKLUZI OSOB S MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM VE VZDĚLÁVÁNÍ
Diana BOHERA
Název
Vložil
Vloženo
Práva