Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women – Mgr. Mária Fileková
Mgr. Mária Fileková
Bachelor's thesis
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
Anotácia:
Cieľom predkladanej bakalárskej práce je zhodnotiť vplyv reklamy v časopisoch určených pre ženy na anglosaskú spoločnosť. Práca sa pokúsi odpovedať na otázku, či reklama odzrkadľuje aktuálne hodnoty spoločnosti, udržiava tradičné hodnoty alebo skôr vytvára a presadzuje hodnoty nové. Praktická časť práce analyzuje reklamy z časopisov She a Glamour a porovnáva zastúpenie jednotlivých typov produktov …viacAbstract:
The objective of the thesis is to evaluate the impact of women's magazine advertising on the Anglo-Saxon society. One of the major questions examined is whether advertising reflects current values of society, upholds the traditional ones or creates and promotes new ones instead. The practical part of the thesis analyzes advertisements in She and Glamour and aims at comparing commodity profiles as well …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f8anq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
- Vedúci: PhDr. Jitka Vlčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / English Language and Literature