Gabriela Ondráčková

Bachelor's thesis

Názory učitelů na inkluzivní vzdělávání v základní škole pro děti s poruchou autistického spektra a v běžné základní škole

Teachers Opinions on Inclusive Education in Elementary School for Children with Autism Spectrum Disorders and the Common Elementary School
Abstract:
Bakalářská práce pomocí kvantitativního výzkumu analyzuje názory učitelů na inkluzivní vzdělávání, přičemž komparuje názory pedagogů ze základní školy pro děti s poruchou autistického spektra a z běžných základních škol. V teoretické části bakalářská práce seznamuje s hlavními pojmy, týkající se analyzované problematiky. Termín "inkluze" je po svém terminologickém vymezení uveden do legislativního …more
Abstract:
The bachelor thesis "The teachers' views on inclusive education at elementary school for children with autistic spectrum disorder and at basic elementary school through quantitati-ve research analyze the views of teachers on inclusive education, comparing the views of teachers from elementary school for children with autistic spectrum disorder and from basic elementary schools. In the theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jana Martincová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ondráčková, Gabriela. Názory učitelů na inkluzivní vzdělávání v základní škole pro děti s poruchou autistického spektra a v běžné základní škole. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe