Sociální sítě a hodnoty žáků staršího školního věku – Bc. Michaela ŠAMAJOVÁ
Bc. Michaela ŠAMAJOVÁ
Diplomová práce
Sociální sítě a hodnoty žáků staršího školního věku
Social Media and Older School Age
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na sociální sítě a na hodnoty žáků staršího školního věku. Práce v teoretické části popisuje vývojové etapy dítěte staršího školního věku a dále se věnuje internetu, sociálním sítím a samotným hodnotám. Výzkumná část obsahuje výzkumné komplexy, které byly použity pro ověření dat. Následně jsou veškerá data zpracována a popsána.Abstract:
The diploma thesis deals with social networks and values of older school pupils. The theoretical part discusses development stages of a secondary school aged child and focuses on the internet, social networks, and the children's values. The research part contains the individual research parts which were used to validate the data, followed by description of all the processed data.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Gabriela Šarníková, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠAMAJOVÁ, Michaela. Sociální sítě a hodnoty žáků staršího školního věku. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika - specializace Projektování a management
Práce na příbuzné téma
-
Finanční gramotnost žáků staršího školního věku (2. stupeň ZŠ, víceletá gymnázia)
Dominika Rouhová -
Rozdíly v seberegulaci žáků staršího školního věku na školách klasického a alternativního typu
Tereza Netolická -
Seberegulace u žáků staršího školního věku v závislosti na interakčním stylu třídního učitele a typu vzdělávací instituce
Bohumila Hladíková -
Problematika kyberšikany u žáků staršího školního
Michaela Saslíková -
Zkušenosti žáků staršího školního věku s návykovými látkami
Dušan Klement -
Seberegulace žáků staršího školního věku v kontextu zvládání zátěže.
Kateřina Švecová -
Komparativní analýza využití hry Minecraft ve výuce žáků staršího školního věku na vybraných školách v České republice
Lucie Riesnerová -
Sociální sítě v souvislosti s problematickým užíváním smartphonu a mírou deprese u dětí staršího školního věku
Zuzana Dospivová
Název
Vložil
Vloženo
Práva