Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a. s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti – Markéta MENŠÍKOVÁ
Markéta MENŠÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a. s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti
The use of tools of marketing mix in Litovel brewery Inc. for improving its competitiveness
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu jako jednou z výhod konkurenceschopnosti Pivovaru Litovel a.s. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se oblasti marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Obsah druhé - praktické části je věnován představení pivovaru a jeho sortimentu, dále analýze jednotlivých složek marketingového mixu a analýze konkurenceschopnosti …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with problematic of marketing mix, which represents advantage of competitiveness in brewery Litovel Inc. In the first part, there are theoretical data concerning marketing mix and competitiveness. The second, practical part describes introducing of the company itself, its sortiment of products, then analysis of particular components of marketing mix and analysis of competitiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2009
Identifier:
11781
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MENŠÍKOVÁ, Markéta. \textit{Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a. s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/kgnoro/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MENŠÍKOVÁ, Markéta. Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a. s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 05. 2019
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Konkurenceschopnost podniku v oblasti služeb
Kateřina Kiliánová -
Konkurenceschopnost a výkonnost podniku
Aneta Kalašová -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Sabina Exlerová -
Konkurenceschopnost rodinného podniku
David Krchňák -
Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě
Alena Hubáčková -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba