Markéta MENŠÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a. s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti

The use of tools of marketing mix in Litovel brewery Inc. for improving its competitiveness
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu jako jednou z výhod konkurenceschopnosti Pivovaru Litovel a.s. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se oblasti marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Obsah druhé - praktické části je věnován představení pivovaru a jeho sortimentu, dále analýze jednotlivých složek marketingového mixu a analýze konkurenceschopnosti …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with problematic of marketing mix, which represents advantage of competitiveness in brewery Litovel Inc. In the first part, there are theoretical data concerning marketing mix and competitiveness. The second, practical part describes introducing of the company itself, its sortiment of products, then analysis of particular components of marketing mix and analysis of competitiveness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2009
Identifier: 11781

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MENŠÍKOVÁ, Markéta. Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a. s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 05. 2019

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics