Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a. s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti – Markéta MENŠÍKOVÁ
Markéta MENŠÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a. s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti
The use of tools of marketing mix in Litovel brewery Inc. for improving its competitiveness
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu jako jednou z výhod konkurenceschopnosti Pivovaru Litovel a.s. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se oblasti marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Obsah druhé - praktické části je věnován představení pivovaru a jeho sortimentu, dále analýze jednotlivých složek marketingového mixu a analýze konkurenceschopnosti …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with problematic of marketing mix, which represents advantage of competitiveness in brewery Litovel Inc. In the first part, there are theoretical data concerning marketing mix and competitiveness. The second, practical part describes introducing of the company itself, its sortiment of products, then analysis of particular components of marketing mix and analysis of competitiveness …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11781
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MENŠÍKOVÁ, Markéta. \textit{Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a. s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/kgnoro/.
Jak správně citovat práci
MENŠÍKOVÁ, Markéta. Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a. s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 05. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Konkurenceschopnost podniku v oblasti služeb
Kateřina Kiliánová -
Konkurenceschopnost a výkonnost podniku
Aneta Kalašová -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Sabina Exlerová -
Konkurenceschopnost rodinného podniku
David Krchňák -
Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě
Alena Hubáčková -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba