Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané firmě – Markéta Chovancová
Markéta Chovancová
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané firmě
Project of Social Networks Usage for Increasing Marketing Communication Effectivity in the Selected Company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout plán marketingové komunikace, se zaměřením na sociální sítě, pro projekt "Pečení nás baví" společnosti Lesaffre Česko, a.s. a záležitostí s ním spojených. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, sociální sítě, marketingovou komunikaci na sociálních sítích a možnosti propagace na sociálních sítích. Praktická část je rozdělena na dva oddíly, v analytické …moreAbstract:
The purpose of this diploma is develop plan for marketing communication, especially focused to social media, for project "Pečení nás baví" by company Lesaffre Česko, a.s. and related matters. Theoretical part is focused to internet marketing, social networks, marketing communication and propagation possibilities on social network. Practical part is divided to two parts, analytical part contsins company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHOVANCOVÁ, Markéta. \textit{Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané firmě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/kgrufy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chovancová, Markéta. Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané firmě. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka