Marketingová strategie studentských průkazů ISIC v ČR a Kanadě – Tomáš Böhm
Tomáš Böhm
Diplomová práce
Marketingová strategie studentských průkazů ISIC v ČR a Kanadě
ISIC Marketing strategy in Czech Republic and Canada
Anotace:
Práce se zabývá světem průkazů ISIC a jejich fungování ve dvou různých státech. Autor využívá svých zkušeností ze svého působení na českém a kanadském trhu, a proto přináší na problematiku unikátní pohled, podpořený svou zkušeností. V praktické části pak předkládá návrh strategie pro zavedení průkazů ISIC na kanadském trhu. Čtenáři tak předkládá ucelený prohled na strategii dvou odlišných společností …víceAbstract:
Práce se zabývá světem průkazů ISIC a jejich fungování ve dvou různých státech. Autor využívá svých zkušeností ze svého působení na českém a kanadském trhu, a proto přináší na problematiku unikátní pohled, podpořený svou zkušeností. V praktické části pak předkládá návrh strategie pro zavedení průkazů ISIC na kanadském trhu. Čtenáři tak předkládá ucelený prohled na strategii dvou odlišných společností …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40702
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Designing a Brand Ambassador Strategy to Promote Czech Universities among International Students
Sandra Jankotová -
Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Eliška Valášková -
Analýza využívání studentské karty ISIC
Michal KREJČÍ -
Prodejní strategie ISIC/ITIC firmy GTS Alive
Tomáš Böhm