Přístup k žákům s SVP a jejich vzdělávání na malotřídní škole – Bc. Andrea Hrstková
Bc. Andrea Hrstková
Master's thesis
Přístup k žákům s SVP a jejich vzdělávání na malotřídní škole
Approaches to Pupils with Special Educational Needs and their Education at a School with Few Classes
Anotácia:
Diplomová práce analyzuje přístup k žákům s SVP a jejich vzdělávání na malotřídní škole. Diplomová práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá teoretickými východisky inkluzivního vzdělávání, charakterizuje žáky s SVP, žáky s poruchou učení a chování a žáky chronicky nemocné. Druhá kapitola se věnuje vdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Věnuje se legislativnímu rámci …viacAbstract:
The thesis analyzes access to pupils with SEN and their education at the particular school. The thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with theoretical inclusive education, characterizes pupils with SEN pupils with learning and behavioral disabilities and chronically ill students. The second chapter is devoted Browse organizational structure for pupils with special educational …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r9b0d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedúci: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ