Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách – Jakub Bolf
Jakub Bolf
Bakalářská práce
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Anotace:
Bakalářská práce za pomocí metody mystery shoppingu zkoumá, testuje, srovnává a vyhodnocuje prodejny maloobchodních jednotek v oblasti prodeje smíšeného zboží. Za pomocí analýzy dochází ke zhodnocení znalostí, přístupu a ochoty pracovníků. Průzkum byl prováděn ve čtyřech pobočkách prodejen smíšeného zboží. Dvě spadaly pod organizaci COOP, přesněji pak Jednota, a dvě patřily pod Můj obchod. Autor práce …víceAbstract:
The bachelor thesis uses the method of mystery shopping to examine, test, compare and evaluate retail stores in sales of general merchandise. With the help of analysis, the knowledge, attitude, and willingness of employees is evaluated. The survey was conducted in four branches of general merchandise stores. Two belonged to the COOP organization, more precisely Jednota, and two belonged to Můj obchod …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pxis5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kvěchová
- Oponent: Ing. Šárka Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shoping z pohledu fiktivních zákazníků.
Lucie Barborová