Komparace geografických znalostí žáků 9. tříd ve městě Hlinsko v Čechách – Radek DOSTÁL
Radek DOSTÁL
Bakalářská práce
Komparace geografických znalostí žáků 9. tříd ve městě Hlinsko v Čechách
Comparison of geographical knowledge of 9th grade pupils in the town of Hlinsko in Bohemia
Anotace:
Práce se zabývá problematikou kartografických dovedností žáků 9. tříd a odpovídajícího ročníku nižšího gymnázia. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza jednotlivých úrovní osvojení kartografických dovedností, kterých dosahují žáci 9. ročníku vybraných základních škol a odpovídajícího ročníku nižšího stupně gymnázia. Teoretická část se zabývá rozborem kurikulárních dokumentů, Bloomovou taxonomií …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of cartographic skills of 9th grade pupils of secondary schools and 4th grade of lower grammar school. The bachelor thesis aims at the analysis of the individual levels of cartographic skills acquisition achieved by pupils of 9th grade of selected secondary schools and the corresponding grade of lower grammar school. The theoretical part includes the analysis of Curriculum …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Hercik, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOSTÁL, Radek. Komparace geografických znalostí žáků 9. tříd ve městě Hlinsko v Čechách. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie pro vzdělávání / Geografie pro vzdělávání / Biologie a environmentální výchova pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Bloomova taxonomie jako předpoklad tvorby testových úloh ve výuce dějepisu
Tereza KLIKOVÁ -
Analýza učebních úloh ve výuce anglického jazyka ve 4. ročníku ZŠ dle Bloomovy taxonomie
Hana Matušková -
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Dana Kolářová -
Aplikace Bloomovy taxonomie ve výukovém procesu Vyšší odborné školy designu
Jana BERGOVÁ -
Aplikace Bloomovy taxonomie ve tvorbě geografických učebních úloh na 1. stupni ZŠ
Žaneta HEJNOVÁ -
Bloomova taxonomie (RBT) ve výuce španělštiny
Marta TLAMSOVÁ -
Bloomova taxonomie (RBT) a aktivizující metody ve výuce cizích jazyků se zaměřením na španělštinu
Petra FEKETOVÁ -
Komparace vzdělávacích dokumentů se zaměřením na tělesnou výchovu v České republice, Nizozemsku, Švédském království a Anglii
Michal Lupač
Název
Vložil
Vloženo
Práva