CSR jako nástroj pro posílení image firmy – Bc. Mgr. Zuzana Brenesselová
Bc. Mgr. Zuzana Brenesselová
Master's thesis
CSR jako nástroj pro posílení image firmy
CSR as a tool for strengthening of corporate image
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je identifikovat, pospat a analyzovat aktivity CSR, jež jsou využívány v oblasti bankovnictví skupinou Erste Group Bank. Teoreticko-metodologická část se zabývá společenskou odpovědností firem, jejími principy a hodnocením veřejností. Toto téma je zasazeno do kontextu firemní identity a image. Prakticko-aplikační část popisuje koncepty společenské odpovědnosti realizované …viacAbstract:
The subject of the thesis is to identify, describe and analyse CSR activities used in the field of banking by Erste Group Bank. The theoretical and methodological part generally describes corporate social responsibility, its principles and public perception. This topic is contextualized with corporate identity and image. The practical and analytical part describes corporate social responsibility activities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qby81/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia