Customer churn in a telecomunications company – Marek Zima
Marek Zima
Master's thesis
Customer churn in a telecomunications company
Customer churn in a telecomunications company
Anotácia:
Cílem této práce je vytvoření nástroje k omezení ztráty zákazníků telekomunikační společnosti jejich odchodem ke konkurenci. Takzvaný odliv zákazníků je odhadovaná proměnná k dosažení tohoto cíle. Tato predikce bude stanovena pomocí algoritmů strojového učení a dat poskytnutých telekomunikační společností. Kvůli ochraně dat společnosti a soukromí zákazníků budou všechna dostupná data anonymizována …viacAbstract:
The main business case is to prevent customers from stopping using telecommunication services by going to the competition. So called customer churn is a variable we are trying to estimate in order to reach this goal. Such prediction is going to be estimated by using machine learning algorithms and data provided by specific telecommunication company. Due to the privacy protection and customer privacy …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91907
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 2. 2024
- Vedúci: Filip Vencovský
- Oponent: Pavel Zimmermann
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91907
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Data & Analytics for Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Speeding up inference time of neural machine translation
Martin Geletka -
Modelování tržního rizika pomocí metod strojového učení a umělé inteligence
Ondřej Lasák -
Umělá inteligence v moderním marketingu –analýza vybraných případů
Caroline Novitskaia -
Metody určení odchodovosti zákazníků
Adéla Stolínová