Mgr. Kateřina LEHNERTOVÁ

Diplomová práce

Role motivace v edukačním procesu žáků se středně těžkým mentálním postižením

The Role of Motivation in the Educational Process of Pupils with Moderate Mental Disabilities
Anotace:
Tato diplomová práce poukazuje na důležitost motivace v edukačním procesu u žáků se středně těžkým mentálním postižením. Práce se dělí na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část je rozčleněna do tří kapitol, přičemž první kapitola cílí na specifika a klasifikaci mentálního postižení, druhá kapitola zahrnuje základní legislativu, upravuje podmínky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami …více
Abstract:
This submitted diploma thesis points out the importance of motivation in education process for students with moderate mental disability. The diploma thesis is divided into theoretical part and research part. The theoretical part is separated into three chapters when the first chapter focuses on specifics and classification of mental disability, the second chapter includes the basic legislation, modifies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LEHNERTOVÁ, Kateřina. Role motivace v edukačním procesu žáků se středně těžkým mentálním postižením. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta