Role motivace v edukačním procesu žáků se středně těžkým mentálním postižením – Mgr. Kateřina LEHNERTOVÁ
Mgr. Kateřina LEHNERTOVÁ
Diplomová práce
Role motivace v edukačním procesu žáků se středně těžkým mentálním postižením
The Role of Motivation in the Educational Process of Pupils with Moderate Mental Disabilities
Anotace:
Tato diplomová práce poukazuje na důležitost motivace v edukačním procesu u žáků se středně těžkým mentálním postižením. Práce se dělí na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část je rozčleněna do tří kapitol, přičemž první kapitola cílí na specifika a klasifikaci mentálního postižení, druhá kapitola zahrnuje základní legislativu, upravuje podmínky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami …víceAbstract:
This submitted diploma thesis points out the importance of motivation in education process for students with moderate mental disability. The diploma thesis is divided into theoretical part and research part. The theoretical part is separated into three chapters when the first chapter focuses on specifics and classification of mental disability, the second chapter includes the basic legislation, modifies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEHNERTOVÁ, Kateřina. Role motivace v edukačním procesu žáků se středně těžkým mentálním postižením. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s mentálním postižením
Ondřej Schaffartzik -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s lidmi s mentálním postižením
Kristýna Kotasová -
Motivace a podpora osob s mentálním postižením k účasti na volnočasových aktivitách v rámci chráněného bydlení LIPKA
David JORDA -
Motivace pedagogů k práci ve speciálních základních školách
Adam Hanáček -
Motivace v logopedické intervenci u dětí s mentálním postižením
Jana Koubková -
Způsoby motivace žáků s lehkým mentálním postižením pro výkon budoucích profesí
Gabriela Köstnerová -
Motivace osob s mentálním postižením k zapojení do pracovního procesu
Kateřina Janasová -
Role motivace při edukaci žáků s těžkým mentálním postižením
Eliška CAMFRLOVÁ