Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu – Bc. Lucie DOBEŠOVÁ
Bc. Lucie DOBEŠOVÁ
Bachelor's thesis
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Position of event marketing in communication mix
Abstract:
Cílem bakalářské práce je bližší seznámení s event marketingem, definování jeho cílů, po-chopení podstaty a přiblížení se názorům veřejnosti. První část práce se zabývá teoretický-mi pohledy na event marketing, na jeho význam, roli v komunikačním mixu a jeho místo mezi čtyřmi P. Druhá část práce nahlíží na event marketing z praxe. Jako modelový příklad byla zvolena akce Rozsvícení vánočního stromečku …moreAbstract:
The aim of bachelor work is closer introduction of event marketing, determining of its tar-gets, understanding of its principles and approximation of public opinions. First part of the bachelor work deals with theoretical view on event marketing, its meaning, role in a mar-keting mix and its place among four P. Second part of the work regards with event market-ing from practical point of view. As a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier:
7450
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOBEŠOVÁ, Lucie. Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Michal Maceček -
Analýza marketingové komunikace vybrané studentské organizace
Erika Mogilská -
Rozšíření marketingových a fundraisingových aktivit neziskové organizace Diakonie ČCE Vsetín
Veronika Ježíková -
Organizace svatebního eventu
Nikola Bartošíková -
Marketing neziskové organizace Junák – český skaut, z.s.
Pavla Křížová -
Design systému pro řízení vztahů s partnery organizace
Monika Kravčíková