Bc. Gabriela Krůsová

Diplomová práce

Zvýšení spokojenosti zákazníků v Pensionu St. Moritz

Enhancement in customer satisfaction at Pension St. Moritz
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků v Pensionu St. Moritz s hlavním cílem zhodnotit úroveň jejich spokojenosti a na základě toho vypracovat doporučení pro zlepšení kvality zákaznického prožitku. Na základě teoretického rámce, který integruje koncepty cestovního ruchu, marketingových technik, kvality služeb a zákaznického chování, se práce soustředí na analytické hodnocení …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on enhancing customer satisfaction at Pension St. Moritz, with the primary goal of evaluating their satisfaction level and developing recommendations to improve the quality of customer experience. Utilizing a theoretical framework that integrates concepts of tourism, marketing techniques, service quality, and customer behavior, the study concentrates on an analytical evaluation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON