Zvýšení spokojenosti zákazníků v Pensionu St. Moritz – Bc. Gabriela Krůsová
Bc. Gabriela Krůsová
Diplomová práce
Zvýšení spokojenosti zákazníků v Pensionu St. Moritz
Enhancement in customer satisfaction at Pension St. Moritz
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků v Pensionu St. Moritz s hlavním cílem zhodnotit úroveň jejich spokojenosti a na základě toho vypracovat doporučení pro zlepšení kvality zákaznického prožitku. Na základě teoretického rámce, který integruje koncepty cestovního ruchu, marketingových technik, kvality služeb a zákaznického chování, se práce soustředí na analytické hodnocení …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on enhancing customer satisfaction at Pension St. Moritz, with the primary goal of evaluating their satisfaction level and developing recommendations to improve the quality of customer experience. Utilizing a theoretical framework that integrates concepts of tourism, marketing techniques, service quality, and customer behavior, the study concentrates on an analytical evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Význam customer experience v hotelech a penzionech
Martin Pleyer -
Analysis of the use of subsidies from European funds for companies providing transportation services
Kristian Pekar