Alice Paštiková

Diplomová práce

Studie (účinnosti) product placementu v online hrách s využitím eye trackingu

Product Placement in Online Games in the Stream Interface
Anotace:
Diplomová práce zkoumá rostoucí fenomén užití marketingu v online hrách konkrétně ve formě product placementu. Práce posuzuje vliv známosti značky na paměť, postoj a vizuální atraktivitu skrze eye-tracking, dotazník a polostrukturované rozhovory. Závěry výzkumu potvrzují významný vliv známosti značky na nepodmíněné vybavení si a postoj k produktu. U ostatních metrik byl faktor známosti shledán nevýznamným …více
Abstract:
The diploma thesis is examining the phenomena of increasing marketing usage in online games in the form of product placement. The thesis explores how the factor of brand familiarity affects memory, attitude and visual attractivity through eye-tracking, questionnaire and semi-structured interviews. The results confirm the influence of brand familiarity on unaided recall and the attitude towards the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2021
  • Vedoucí: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84642

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Management