Metodika in-line bruslení pro děti předškolního věku – Sonia VRŠÍNSKÁ
Sonia VRŠÍNSKÁ
Bakalářská práce
Metodika in-line bruslení pro děti předškolního věku
In-line skating methodology for pre-school education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výukou in-line bruslení dětí v předškolním věku s přihlédnutím k jejich vývojovým procesům v této fázi života. Cílem této práce je přispět k objasnění metodiky in-line bruslení a zjistit, zda je pozměněná metodika se zaměřením na hru a prevenci poranění efektivní a adekvátní, a zda koresponduje s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní věk, vydaným Ministerstvem školství …víceAbstract:
This thesis focuces on the in-line skateing education of a children in preschool age with regard to the developmental processes of this age group. The aim of this thesis is the discover, whether the change methodic with focus on game and injury prevention is efficient and adequate for the age group, as well as if it coresponds eith the Framework education program for preschool education published by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Cihlář, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRŠÍNSKÁ, Sonia. Metodika in-line bruslení pro děti předškolního věku. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Hudebně – pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání
Kateřina Jerglová -
Mezinárodní komparace vybraných vzdělávacích dokumentů předškolního vzdělávání se zaměřením na podporu zdraví a pohybové aktivity
Iva Kouřilová -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová -
Projektované kurikulum předškolního vzdělávání ve Francii se zaměřením na problematiku pohybové výchovy
Andrea Sibová -
Hudebně pohybové činnosti a jejich využití pro předškolní vzdělávání
Martina NOVOTNÁ -
Hudebně pohybové aktivity u dětí s autismem v předškolním vzdělávání
Vendula LUKŠÍKOVÁ -
Společné pohybové vzdělávání v MŠ
Veronika Turková -
In-line bruslení jako volnočasová aktivita v ČR
Filip Adlt