Daniela Slavíková

Bakalářská práce

Marketing v cestovním ruchu a finanční krize

Marketing in tourism in time of financial crisis
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv finanční recese na marketing aplikovaný v cestovním ruchu. Dílčími cíli práce je definování cestovního ruchu v České republice, marketingu, který je aplikovaný v cestovním ruchu a poukázání na zvláštnosti tohoto druhu marketingu. Praktická část je věnována nejaktuálnějším situacím v oblasti cestovního ruchu jak v České republice, tak po celém světě. Součástí praktické …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the impact of financial crisis on marketing used in tourism. The partial goal was to define tourism in the Czech Republic, marketing applied in tourism and to point out the particularity of marketing in tourism. The practical part is devoted to the most recent situations that have occured in the tourism (not only in the Czech Republic, but also in the world) and to refer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20591