Využití internetové komunikace ve vybrané firmě MSP – Bc. Alena Pantáková
Bc. Alena Pantáková
Bakalářská práce
Využití internetové komunikace ve vybrané firmě MSP
Use of Internet Communication in the Selected Company SME
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza společnosti klinika estetické medicíny a její možnosti zvýšení konkurenceschopnosti v odvětví využitím internetové komunikace. Práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje varianty analýzy vnějšího a vnitřiního okolí podniku, konkurenci a zákazníků. Závěr teoretické části dále obsahuje informace o možnostech prezentace prostřednictvím …víceAbstract:
Subject of this bachelor thesis is the analysis of Aesthetic Medicine Clinic and its abilities of increasing competitiveness in the sector, using the Internet communication. The work is composed of theoretical and practical part. In theoretical part I describe variants of the analysis of external and internal environment of the company, the competition and the customers. Conslusion of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/mc166/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
Petr Král -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Internetová marketingová komunikace nízkonákladových leteckých společností
Tomáš Zmrzlík -
Marketingová komunikace, jako nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Radka Veigendová -
Marketingový potenciál estetické medicíny v Česku
Anna Barborová