Bc. Radka Veigendová

Diplomová práce

Marketingová komunikace, jako nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku

Marketing communication as a tool for increase competitiveness of an business
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití marketingové komunikace v cestovním ruchu. Jejím cílem je zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace Parkhotelu v Plzni a na základě této analýzy zhodnotit a navrhnout možná doporučení pro zlepšení komunikace s klienty. V práci je teoreticky vymezena konkurenceschopnost, marketingová komunikace v cestovním ruchu a její nástroje zaměřené na oblast hotelnictví …více
Abstract:
The thesis is concerned with the use of marketing communication in tourism. The aim of the work is to evaluate the present degree of marketing communication in the Parkhotel in Pilsen and, based on this analysis, to sum up and propose possible recommendations of how to improve the communication with clients. The theoretical part of the thesis defines competitiveness, marketing communication in tourism …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Veigendová, Radka. Marketingová komunikace, jako nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku