Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli – Zuzana Nováková
Zuzana Nováková
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli
Corporate social responsibility in the fashion industry and its perception by consumers
Anotace:
Práce se zabývá společenskou odpovědností firem v módním průmyslu se zaměřením na vnímání této problematiky spotřebiteli. Spotřebitelské chování je zároveň analyzováno z hlediska vnímání cenového rozdílu za produkty od společensky odpovědné firmy. Kromě toho se práce specializuje na vliv společenské odpovědnosti na nákupní záměr. Nakonec je diskutována percepce jednotlivých pilířů CSR spotřebiteli …víceAbstract:
The thesis deals with the social responsibility of companies in the fashion industry with a focus on the perception of this issue by consumers. Consumer behavior is also analyzed in terms of the perception of the price difference for products from a socially responsible company. In addition, the work specializes in the impact of social responsibility on the buying intention. Finally, the perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85351
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Daria Gunina
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85351
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić