Zuzana Nováková

Diplomová práce

Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli

Corporate social responsibility in the fashion industry and its perception by consumers
Anotace:
Práce se zabývá společenskou odpovědností firem v módním průmyslu se zaměřením na vnímání této problematiky spotřebiteli. Spotřebitelské chování je zároveň analyzováno z hlediska vnímání cenového rozdílu za produkty od společensky odpovědné firmy. Kromě toho se práce specializuje na vliv společenské odpovědnosti na nákupní záměr. Nakonec je diskutována percepce jednotlivých pilířů CSR spotřebiteli …více
Abstract:
The thesis deals with the social responsibility of companies in the fashion industry with a focus on the perception of this issue by consumers. Consumer behavior is also analyzed in terms of the perception of the price difference for products from a socially responsible company. In addition, the work specializes in the impact of social responsibility on the buying intention. Finally, the perception …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Daria Gunina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85351