Globální marketing a lokální kultura – Bc. Alena Skupinová, DiS.
Bc. Alena Skupinová, DiS.
Bakalářská práce
Globální marketing a lokální kultura
Global marketing and local culture
Anotace:
Teoretická část mé bakalářské práce se zabývá souhrnem informací z odborné literatury, které se týkají globálního marketingu, vývoje trendů, globalizace, jejího působení na společnost, prostředí, globálních a mezinárodních firem, jejich řízení v oblasti marketingu a marketingové komunikace, v kontextu s kulturou, společností, vlivem prostředí na jedince až po lokálně řízený marketing, základní marketingové …víceAbstract:
The theoretical part of my Bachelor Thesis deals with a summary of information from literature on global marketing, trend development, globalization, its impact on society, the environment, global and international companies, their marketing management and communication, in the context of culture, society, the impact of the environment on individuals to locally driven marketing, basic marketing concepts …víceKlíčová slova
globální marketing globalizace nadnárodní společnosti marketingové strategie marketingové koncepce marketingová komunikace marketingový mix komunikační mix řízení značky kultura společnost kupní chování spotřebitel global marketing globalization multinational companies marketing strategies marketing concepts marketing communication marketing mix communication mix brand management culture society purchasing behavior consumer
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d46mw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace nadnárodní společnosti a její české pobočky
Michaela Pánková -
Marketingová komunikace nadnárodních firem
Jiří Dudík -
Marketingová komunikace inovací nadnárodních bankovních společností
Lucie Prouzová -
Interkulturní komunikace v nadnárodních společnostech
Andrea Kypěnová -
Lokálně vs. globálně – komunikace nadnárodních společností na lokálních trzích
Klára Uhrínová -
Online komunikace nadnárodních korporací
Lukáš Brandejs -
Vliv prvků komunikace nadnárodních značek na spotřebitele
Vendula Prokopová -
Interní komunikace v nadnárodních společnostech působících v ČR
Tomáš Palko