Kristina Stamenkovicová

Diplomová práce

Vliv veganwashingu na vnímání značky spotřebitelem

The impact of veganwashing on consumer perception of a brand
Anotace:
Tato studie se zabývá vlivem veganwashingu na vnímání značky spotřebitelem. Výzkum je proveden pomocí online experimentu, který zkoumá vztah veganwashingu na reputaci, CSR image a důvěru ve značku spotřebitelem, a jak tento vztah ovlivňuje moderátor jako známost značky. Základem výzkumu je hloubková literární rešerše akademických článků týkajících se této problematiky. Pro účely tohoto výzkumu je získán …více
Abstract:
This study examines the impact of veganwashing on consumer perceptions of a brand. The research is conducted using an online experiment that examines the relationship of veganwashing on brand reputation, CSR image and brand trust, and how this relationship affects the moderator as brand awareness. The research is based on an in-depth literature review of academic articles on the subject. For the purpose …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 7. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2023
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91121