Značková strategie v mezinárodním marketingu – Pavel Pichler
Pavel Pichler
Disertační práce
Značková strategie v mezinárodním marketingu
Brand strategy in international marketing
Anotace:
Značková politika v mezinárodním marketingu je jedním z klíčových faktorů ovlivňujících úspěšnost firem na tuzemském i mezinárodním trhu. Značka je fenoménem, se kterým se všichni spotřebitelé, dodavatelé i odběratelé setkávají denně, a proto jsem přesvědčen, že si toto téma zaslouží velkou pozornost a hlubší zkoumání. Hlavním cílem disertační práce je podat ucelený pohled na značkovou strategii v …víceAbstract:
Brand strategy is one of the key factors influencing the companies' success on the domestic as well as international markets. Brand is a fenomenon, which all consumers, suppliers and companies encounter on daily basis and therefore this topic deserves a proper attention. The main objective of this doctoral thesis is to present a comprehensive overview of the brand strategy in international marketing …víceAbstract:
promise to consumers supported by the reatiler's reputation etc. In the following part there were identified trends, which can be expected in relation to brand strategy: polarization of brands, further strengthening of strong manufacturers' brands and corporate brands, a trend towards imaginative and creative communication of brands, development towards global brands, rationalization of brands' portfolio …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2005
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2009
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Božena Plchová, Jiří Jindra, Jaroslav Kita
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28007
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní ekonomické vztahy
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Assiyat Abdulkerimova -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions
Olga Simonova