Bc. Květoslava LIŠKOVÁ

Bachelor's thesis

Copywriting jako forma reklamy

Copywriting as advertising genre
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá copywritingem jako formou reklamy se zaměřením na slevové portály. Teoretická část se věnuje základním pojmům internetového marketingu, zaměřuje se na reklamu a internetovou reklamu a ozřejmuje podstatu, důležitost a pravidla copywritingu na internetu. Teoretická část sloužila jako podklad pro analýzu. Praktická část se zaobírá strukturou reklamního textu slevových portálů …more
Abstract:
This thesis deals with copywriting as a form of advertising with a focus on discount portals. The theoretical part deals with basic concepts of internet marketing, focusing on advertising and Internet advertising and clarifies the nature importance and rules of copywriting on the internet. The theoretical part was used as a basis for the analysis. The practical part deals with the structure of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Accessible from:: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2014
  • Supervisor: Doc. PhDr. Hana Srpová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LIŠKOVÁ, Květoslava. Copywriting jako forma reklamy. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta