Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky – Lenka Pánková
Lenka Pánková
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky
Customer Satisfaction Measurement with the Retail Outlet
Abstract:
Bakalářská práce se týká spokojenosti zákazníků prodejny Kaufland v Havířově. Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak jsou zákazníci s touto prodejnou spokojeni, konkrétně s personálem, sortimentem, cenovou úrovní, s prostředím, s dostupností prodejny a jak často zákazníci prodejnu navštěvují. Sběr dat probíhal pomocí osobního dotazování a poté i elektronického dotazování. Na základě výzkumu …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the satisfaction of customers in Kaufland store- Havířov. The purpose of this thesis is to find out how satisfied are customers with the store, concretely with staff, assortment, price level, ambience, store availability and how often customers visit the store. Data collecting was realized through personal interviews and then also through electronic questioning. Based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2020
- Supervisor: Petra Klapilová Krbová
- Reader: Martina Gecíková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Konkurence v energetice a dopady na českého spotřebitele
Kristýna Žejšková -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Klamavá reklama
Tereza Levická -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth