Bc. Eva Šoukalová, DiS.

Bachelor's thesis

Propagační strategie vybraného podniku

Promotional strategies of selected company
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je návrh nové propagační strategie. V první části se opírám o teoretické poznatky z dostupné literatury, které jsou podkladem pro celou moji práci. Druhá část představuje a analyzuje současnou situaci vybraného podniku. Ve třetí části sestavuji propagační strategii na základě provedené analýzy tak, aby splňovala vytyčené cíle a byla pro společnost dosažitelná.
Abstract:
The subject of my thesis is to propose a new promotion strategy. In Part One I explore theoretical knowledge from available literature which is the basis for the whole of my thesis. Part Two introduces and analyzes the present situation of a selected company. In Part Three I build a promotion strategy based on the completed analysis to meet all the set objectives and to be achievable for the company …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2014
  • Vedúci: Ing. Martin Souček, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Pavel Máchal, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting