Propagační strategie vybraného podniku – Bc. Eva Šoukalová, DiS.
Bc. Eva Šoukalová, DiS.
Bakalářská práce
Propagační strategie vybraného podniku
Promotional strategies of selected company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je návrh nové propagační strategie. V první části se opírám o teoretické poznatky z dostupné literatury, které jsou podkladem pro celou moji práci. Druhá část představuje a analyzuje současnou situaci vybraného podniku. Ve třetí části sestavuji propagační strategii na základě provedené analýzy tak, aby splňovala vytyčené cíle a byla pro společnost dosažitelná.Abstract:
The subject of my thesis is to propose a new promotion strategy. In Part One I explore theoretical knowledge from available literature which is the basis for the whole of my thesis. Part Two introduces and analyzes the present situation of a selected company. In Part Three I build a promotion strategy based on the completed analysis to meet all the set objectives and to be achievable for the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/dt62r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Martin Souček, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Máchal, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu
Karolína Kostková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová